Rakan2 Yang Dihargai...

Friday, May 27, 2011

Baby Sakit Telinga N Demam

Assalamualaikum….rasa mcm dah lama tinggalkan blog ni…he he he rasa cam bz sungguh minggu ni...masak pun x sempat nak snap gambo….malam kelmarin masa fiza tgh tido Adriana mengadu sakit tinga…mula2 ingat dia jolok guna cotton bud…fiza pun sapu2 tinga dia ingat jap lagi boleh ok…bila nak pejam ja mata ni dia nangis soh fiza tiup telinga dia….katanya sakit…fza pun tiup la…


Lena setelah letih berperang nak makan ubat...ha ha ha



Kalau x sakit minta pulak ubat nak minum...macam2 budak2 ni....pening pala...

 Kemudian bagi adriana minum Burefen kalau x silap eja…lebih kurang lah bunyiknya…lega dia leh tido sampai pagi…bangun2 jer pagi semalam nangis lagi mungkin ubat tu dah hilang kot…terus fiza n suami pun siap2 bawa Adriana mai spital jumpa Dr. Hasanah….Doktor cakap telinga anak bengkak mungkin sbb jangkitan kot…sebelah lagi merah sgt2…nasib baik bawa cepat2 kan…



Tengok TV pulak jenuh melangut kami...sakit habih urat2 tengkuk...nu atas syiling diaorang letak....

Anak2 fiza ni kalau demam ke sakit ke mesti tgk spital…kat rumah pun berlambak2 stok ubat tapi x mau baik…kalau bawa mai spital x sempat jumpa doktor lagi pun mmg dah siap leh main aci ligan lagi…ha ha ha…ntah la ngan budak2 ni suka sgt nak melawat spital…so layanzzz…

Pagi ni muka ceria sikit...dah boleh main...



Tengah melayan wall E....

6 comments:

Farah Shamsudin said...

kalau saya takut nak melawat hosp.. hehehe..

Hafizah Mohamad said...

@Farah Shamsudin...sama lah cam kak fiza...tapi bila mai kat anak2 ni suka sgt melawat hospital...he he he

YANA SHAIFUL said...

ciannya..skg cane anak akak? dh ok kee

Hafizah Mohamad said...

@YANA SHAIFUL...sekarang ni dah ok dah...besok boleh discharge kot...=)

aqishah said...

alahai ciannya dia... dah sembuh lum ni?

Hafizah Mohamad said...

Alhamdulillah...dah ok dah...discas ari ni...=)