Rakan2 Yang Dihargai...

Friday, April 18, 2014

KiSaH RaiN DaN TaM Si AnaK KuCiNG

Assalamualaikum….malam ni fiza rajin sikit nak hapdet blog…kali ni nak cerita pulak pasai anak kucing kesayangan anak fiza…nama kucing tu Rain dan Tam…depa ni baru ja kematian mak…mak si kucing ni kena belasah ngan anjing liar…kesian…masa fiza ambik bela tu x pandai makan lagi nak minum sendiri pun x pandai…terpaksa la beli botoi susu…susu kitten bg depa minum…kesian sgt…pastu kutu pulak byk…nak pegang pun geli…beli shampo dgn ubat kutu bg…hari2 fiza bg mandi…la ni kutu dah x dak…makan pun dah pandai…susu pun pandai minum sendiri…satu lagi perangai anak2 kucing ni suka sangat dok bertenggek atas akuarium ikan tau….geram sungguh…bila kita letak dia kat bawah kejap lagi naik balik…huish…geram sungguh tau ngan budak 2 ekoq tu…huhuhu…jom kita tgk gambaq comei Rain dgn Tam…



Adriana dgn kucing2nya....bawak naik basikal lagi...huhuhu




Rain...Tam ...Yaya dan Adriana...hihihi


Rain Dan Tam....baru lepas mandi....


Rain...


Tam...



Botol susu untuk Rain Dan Tam....comei ja...hihihi





1 comment:

Zee Suhaini said...

geram kak tengok anak kucing..
kalo kat kampung senang nak bela..
kat sini takde sape la nak jaga..
nenek zee paling suka kucing..jumpa kat jalanan pon diangkutnya balik umah dan bela..