Rakan2 Yang Dihargai...

Wednesday, April 27, 2011

MasyaAllah...Mengucap Panjang Bila Baca !!!


Tadi masa tgh dok belek blog ni terpandang blog abahsofea…mula2 ingat dia maki mak cik hajjah tu…rupa2 mmg patut kena maki…terajang…tumbuk ngan batu giling cabai….hempuk ngan batu lesong…wah mmg kurang ajaq sungguh manusia tu…rasanya bukan islam lah tu…kalau islam x kan dia berani nak maki junjungan besaq nabi Muhammad S.A.W….tu mesti kapiaq laknatullah lah tu…Subhanallah mengucap panjang fiza…kalau nak ikut mmg nak maki2 jew orang gila tu….hurm…nanti klik dekat gambar untuk besarkan k...so layanzzz…



Orang gila yang mengaku ISLAM….





Orang Islam x kan kutuk Junjungan Besaq Nabi Muhammad S.A.W










5 comments:

~abahsofea~ said...

Assalamualaikum Fiza

Malu sebab posting saya memalukan! doesn't matter..maki pun makilah..janji bersebab (cubaan menyedapkan hati..)

Instict mengatakan yang si mangkuk jamban nie adalah cha ya nun alif kristian sebab doktrin dia adalah "isa al masih'..wallahualam

p/s: tp mmg kurang ajaq kan?? (cubaan mendapatkan penyokong..)

YANA SHAIFUL said...

Ya Allah! Tak sanggup nak baca..sakit hati ini..

Hafizah Mohamad said...

Abahsofea :-) Waalaikumusalam...abahsofea...x payah nak malu...kita kena pertahankan agama kita...pertahankan junjungan kita...kalau bukan kita sapa lagi...hurmmm...dia tu bukan takat kurang ajaq...bapak segala kurang ajaq...*sokong 100%....


Yana :-) betullah akak baca pun naik berasap tinga nih...rasa cam nak bunuh jew orang yang macam tu...subhanallah...

diana said...

ini lah tanda2 penyakit rohani..:)

Hafizah Mohamad said...

Diana :-) betullah tu sbb manusia tu bukan Islam...mmg rohani dia sakit...