Rakan2 Yang Dihargai...

Friday, December 28, 2012

mENu DiEt HaRI HaRIku

Assalamualaikum....Salam Jumaat...kali ni saja nak tunjuk kat korang menu diet fiza hari2...dari 24 Dec 2012 sampai la hari ni dan saat ni....28 Dec 2012...x dak yg special pun...tiap2 pagi teloq 1/2 masak...menu untuk t/hari plak ikan bakar ka....ayam ka....tomyam ka....ikut mulut la nak makan apa....he he he...malam pulak fiza ambik puyuh grg kunyit ka...tomyam campur ka...dgg grg kunyit ka....kena gak tukar2 sbb kita ni cepat muak...tapi yg tu ja la menu yg selalu fiza ambik setakat hari ni....rasa seronok sgt bila badan jadi ringan...kurang sikit rasa ngantuk...rasa letih....kalau x kira nak membuta ja....he he he...so layanzzz...


 menu wajib tiap2 pg....ni ambik kat en.gugel ja....he he he



 puyuh grg kunyit....en.gugel gak...



 ni pun sama gak...dr en.gugel....he he he



tomyam campur....sedapnyer....juga dr en.gugel....dapnyer....



4 comments:

EmbunRosaliza said...

Assalam fiza, kalo rajin berdiet insyallah boleh turun dgn cepat. akk pun nk berdiet juga, tp nasi nk mkn juga hehe

mama sara nur said...

assalam
rajinnya diet he he
kalu rajin mesti berjaya turun nanti

Hafizah Mohamad said...

Wassalam kak...InsyaAllah...amin !!! akak dah kurus nak kurus lagi kew...

Hafizah Mohamad said...

Wassalam Mama Sara Nur....sekarang ni mmg rajin...insyaAllah fiza nak capai hasrat murni...target hati nak sampai 60kg ja...he he he***boleh kew ???