Rakan2 Yang Dihargai...

Tuesday, April 30, 2013

MaGGi MaSa kECeMaSAn




Assalamualaikum...kali ni saja ja fiza nak tayang maggi yg di masak beberapa malam yg lepas…buat ni pun atas permintaan anak2 ja…fiza x makan pun sbb diet…diet la sgt…yg betulnya sbb tgh kenyang sbb tu x berapa nak layan sgt…kih kih kih….

Rasa cam lama sgt x masak maggi ni…ni beli pun sbb buat stok masa kecemasan…yer la bila tgh malam anak2 minta makan...maggi la paling senang nak masak pun…he he he…meh la kita layan gambar yg biasa2 ja ni…so layanzzz….(^^,)v

7 comments:

EmbunRosaliza said...

Assalam fiza, kat rumah ni kalo anak2 akk cukup bahagia bila mamanya kata kita mkn megi je lah hari ni ..seronok bukan main lagi heheh.

Megi mmg penyelamat masa kemalasan hehe

Mel said...

Assalam kak fiza..Lama dah tak makan megi.Stok tu banyak tapi tak amalkan sangat.Tapi kalau dah teringin masak juga ditambah malas memasak, bedal megi saja..kuikui

yan's cottage said...

nampak sedap....kesukaan anak2 nie...memang simpan stok 1 laci penuh ngan megi nie....mana tau kena penyakit M nanti he heee....

Mamasya said...

Aslmkum Fizah
sama akk simpan manggi utk stok kecemasan.sesekali ada juga mkn..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

betul tu fiza.. mee segera ni mmg kena stok time2 kecemasan..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Fiza..rajinnay mcm2 diisi lam maggie tu ya :)

Zee Suhaini said...

kemain lagi maegi akak...kalo anak zee,saur to kompem dibuang..