Rakan2 Yang Dihargai...

Monday, April 29, 2013

Mr. N Ms.BuNNyKu Yg cOmEi

 comei x....

Assalamulaikum…N3 kali bukan tentang masak2 yer tapi tentang haiwan kesayangan ambo ngan anak2…he he he…dulu fiza minat sgt nak bela ikan…bila bela malas nak cuci akuarium…malas nak bg makan…tugas bg makanan ikan tu tugas suami ngan anak2 ja…ha ha ha…sebab maknya mmg pemalas sgt…pastu sejak dua menjak ni tergila2 kan Mr.Bunny pulak…alahai comei sungguh tgk…fiza lebih rela bela Mr.Bunny ni dr kucing…ntah sbb apa fiza ni geli sikit ngan kucing ni…x berani nak pegang…nasib baik anak2 x ikut perangai mak diaorg ni… 

 yg ni jantan malaya....muehaha



Mr.Bunny ni fiza beli kat RoadWalk…dekat Stadium Bandaraya nu…kalau Penang ni sebut ja RoadWalk ni mmg pemes la…semua org Penang mesti tau…lama dah fiza x pegi jalan2 kat RoadWalk ni…last pegi pun masa baru2 kawen dulu…fiza x suka sgt pegi tempat yg bersesak2 ngan org ni…pastu panas plak…he he he…belagak ja kan fiza ni…tapi tulah hakikatnya…sbb musabab fiza pegi RoadWalk ni pun sbb nak beli madu…ada abg sorang tu jual madu asli…dah terlanjur pegi sana…jalan2 la sekali…pastu lalu satu gerai amoi ni juai ikan2 pelaga...hamster…Mr.Bunny yg comei2 sgt…geram sgt tgk…apa lagi anak2 fiza tgk ja Mr.Bunny terus melekat kat situ…sambil merayu2 buat muka comei nak beli…ha ha ha…***termasuk la fiza…kuang… kuang…kuang
yg ni plak betina idaman malaya....


Mula2 asben x bg beli sbb dia yg nak teruk jaga katanya…ha ha ha…pastu budak2 ni x mau dengar cakap…nak juga….pujuk punya pujuk…puji punya puji akhirnya bapa diaorg ni mengalah gak ngan anak2…ha ha ha…beli la sepasang Mr.Bunny yg teramat la gebusss…he he he…pas beli terus jalan laju2 cari abg madu tu…pastu kitaorg pun terus jalan laju2 masuk keta buka ekon kuat2…ha ha ha…mari lah kita sama2 kagum ngan Mr.Bunny fiza yg comei ni…kalau x kagum tu buat2 la kagum kejap yer…ha ha ha…


 silalah geram yer kawan2....


6 comments:

yan's cottage said...

memang comel2 gitu.....

Mama Hanim said...

memang comel lah.. geram tengok..

tun_telani said...

Assalamualaikumm....
comey!! tun suka tgk je arnab ni..hihi.. suka kalau yg org bela dan pandai jaga. kdg2 tgk org bela arnab tp x bersihkan sangkar, bau dia blh fengsan. huhu

Ucu Faridah said...

ucu pn x suka kucing, tp arnab suka tengok jer, nk belai2 minta maaf le...jaga elol2 na mr bunny tu fiza...

Yana Shaiful said...

huhuu..dh lama p roadwalk..rindunya penang ^__^

Ms zaman skolah rendah dulu yana bela gak mr. & mrs bunny..cepat betul dorang membiak kan..geramnya tgk yg ni..rs nk peluk2 jer

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Fiza...Salam.SKRG promosi sampai 5 MEI...PEMANGGANG AJAIB GENERASI 2!HARGA BIASA RM168 tak trmasuk kospost.

HARGA PROMOSI RM168.00 TRMASUK KOS POST.Berminat?blh cepat2 grab!

blh Email:azatie_sayang7071@yahoo.com.my

Terima kasih