Rakan2 Yang Dihargai...

Monday, February 11, 2013

Oh ! DaTuK UsTazaH SiTi NoR BaHyaH MaHaMooD



Assalamualaikum…hari ni fiza x masak sbb t/hari td ada jemputan kenduri di Dewan Tabung Haji,Bayan Lepas…masa tgh beratur nak ambik makanan terpandang fiza kat seseorang….alahai cumilnyer dia….siapa lagi kalau bukan pakar motivasi tanahair kita…Ustazah Siti Nor Bahyah Mahamood…terus x jadi beratur…terus pi sapa Datuk…org dia kecik2 ja…tgk dlm tv nampak cam berisi sikit tapi kat luar ni alahai kecik ja orgnya…comei plak tu…segak…apa lagi…minta la ambik gambaq sekeping…malu sebenaqnya…ya la kan…fiza ni kan terlebih shomell…ha ha ha…malu plak bila berdiri sebelah Datuk…he he he…so layanzzz ja la gambaq yg x seberapa ni…he he he


cumil jer ustazah...

7 comments:

AZLINA said...

Assalamualaikum Fiza, bestnya...kalau akak pun xkan lepas peluang bergambar dgn Ustazah Siti Nor Bahyah ni..mmg x pernah miss Semanis Kurma..

yan's cottage said...

salam kak fiza.....

amboi....bukan main lagi nohhhh.....siap ambik gambaq ngan ustazah....best sangat....
p/s kak dua2 pun comel......

Murni said...

:-) salam...dua2 pun ayu dan comel

Hafizah Mohamad said...

Wa'alaikumusalam kak....fiza pun x sangka lanak jumpa ngan idola ni...he he he....

Hafizah Mohamad said...

Wasalam Yan...ha ha ha...mula2 berbelah bg gak nak upload ka x gambaq ni...ha la...ustazah ni cumil sgt...tp yg sebelah tu terlebih lah cumilnya...ha ha ha ***syukur atas nikmat Allah...

Hafizah Mohamad said...

Wasalam Murni...terima kasih atas pujian tu....syukur alhamdulillah....

NORHAFIZA FIEZA said...

salam kak fiza comel sy tgk gambar akak n ustazah.. hehe manis